Diàlegs 2011

Al llarg d’aquest 2011 es duran a terme 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells comptarà amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris.

Temes: Economia, política, llengua, mitjans de comunicació, identitats, nacionalismes, infraestructures, constitucionalisme,Europa…són els temes que nodriran aquesta primera edició.

Espais: 10 diàlegs repartits al llarg de l’any que tindran lloc a Barcelona i Madrid en espais vinculats a la Fundació La Caixa i RBA, principals col·laboradors del Projecte Diàleg.

Desenvolupament: Els diàlegs seran enregistrats i es desenvoluparan en un marc d’intimitat i calidesa per tal de generar la complicitat entre els dialoguistes i la fluidesa del propi diàleg. Per aquest motiu els diàlegs es realitzaran sense convocatòria pública i el públic assistent serà un reduït nombre de relators i observadors, persones vinculades al projecte i a les entitats promotores.

Objectius: El projecte respon al doble objectiu de generar un producte audiovisual de divulgació i un treball de recerca i anàlisi dels plantejaments exposats en els diàlegs.

Presentació de resultats: En posterioritat a la realització dels diàlegs es duran a terme quatre Jornades de Retorn, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, i on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>