Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.