Publicacions

Col·lecció: Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.
Imagen15.jpg

Una mirada econòmica al futur del futbol

4 Diàleg Ernest Lluch d'Economia i Futbol

Autor: DDAA
Editor: FC Barcelona i Fundació Ernest Lluch
Any de publicació: 2017
* Des de la Fundació Ernest Lluch posem aquest llibre a l'abast de tota persona interessada, en format PDF, aquí.
'Una mirada econòmica al futur del futbol' és el títol d'aquest llibre de la mateixa manera que ho va ser dels 4ts Diàlegs Ernest Lluch d'Economia i Futbol, celebrats el 6 de juny de l'any passat.  apadrinats pel FC Barcelona i impulsats per la Fundació Ernest Lluch, amb el ferm propòsit d'analitzar de manera conjunta dues dimensions que es complementen i es necessiten més que mai, per tal d'encarar els reptes globals d'un esport cada vegada més professionalitzat.

En aquest llibret hi trobaran les transcripcions de les intervencions institucionals i de la taula rodona, així com de la part central del mateix: el diàleg protagonitzat per dues prestigioses veus en l’àmbit de l’economia de l’esport, tant des del punt de vista acadèmic, com des del punt de vista periodístic com són Stéfan Késsenne, professor emèrit de la Universitat d’Anvers i la Universitat de Lovaina i  Simon Kuper, prestigiós periodista del Financial Times i guanyador l’any 2008 del premi Manuel Vázquez Montalbán, entre altres.