Publicacions

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.
The world after the crisis: Implications for globalitzation and economic growth

Autor: Dani Rodrik
Editor: Fundació Ernest Lluch
ISBN: 978-84-692-9556-4
Any de publicació: 2010
La publicació que teniu a les mans és la tercera que ambdues institucions editen conjuntament i recull, íntegrament, la conferència que el prestigiós economista i professor de la John F. Kennedy School of Government, Harvard University, Dr. Dani Rodrik, va oferir en el marc de la III Conferència Anual Ernest Lluch, celebrada a l’auditori La Pedrera de Caixa Catalunya, el divendres 29 de maig de 2009, i que va comptar també amb la participació del professor del Departament de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona, Dr. Joan Ramon Borrell, de qui en publiquem la glosa sobre el pensament i l’obra de Dani Rodrik, que va realitzar en el parlament de presentació del conferenciant.