Publicacions

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.
¿Personas, sociedades o ambas? El enfoque sistémico de los problemas sociales

Autor: Mario Bunge
Editor: Fundació Ernest Lluch
ISBN: 978-84-692-2400-7
Any de publicació: 2009
Recull íntegre de la conferència que el professor de Lògica i Metafísica de la McGill University (Montreal, Canadà), Dr. Mario Bunge, va oferir en el marc de la II Conferència Anual Ernest Lluch, celebrada al Paranimf de la Universitat de Barcelona, el passat 31 de març de 2008.