Publicacions

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.
MISCEL·LÀNIA volum II

Autor: DDAA
Editor: Fundació Ernest Lluch
ISBN: 978-84-690-8458-8
Any de publicació: 2007
Amb la col•laboració de més de trenta professors i intel•lectuals de diversos centres i universitats de l’Estat, aquest segon volum de la Miscel•lània, completa l’obra d’homenatge al treball acadèmic i investigador d'Ernest Lluch.
La Fundació Ernest Lluch, a través de la seva Comissió Acadèmica, va impulsar aquest projecte que consta de 84 articles i que ha aglutinat a prop de 100 autors, en el conjunt d’aquests dos volums.