Publicacions

Col·lecció: Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.
CartellFCB2014-OK.jpg

L’estadística al servei del futbol. Racionalitzant decisions econòmiques i esportives

II Conferència Acadèmica Ernest Lluch d’Economia i Futbol

Autor: DDAA
Editor: FC Barcelona i Fundació Ernest LLuch
Any de publicació: 2015
* Des de la Fundació Ernest Lluch posem aquest llibre a l'abast de tota persona interessada, en format PDF, aquí.