Publicacions

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.
III SEMINARI ERNEST LLUCH. ÈTICA i POLÍTICA

Autor: Esteban Antxustegui, et al.
Editor: Edita: Servicio Editorial de la UPV/EHU
ISBN: ISBN: 84-8373-683-7
Any de publicació: 2004
L'objectiu d'aquest llibre és el de fer un compendi de les ponències que es varen exposar durant el III Seminari Ernest Lluch, organitzat per la UPV/EHU amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch, i que, amb el títol d'ÈTICA i POLÍTICA, va tenir lloc a Sant Sebastià, els dies 14, 15 i 16 de juliol de 2003. Participaren els professors: Esteban Antxustegi (UPV/EHU); Victòria Camps (UAB); Salvador Giner (UB); Félix Ovejero (UB); José María Rosales (Universidad de Málaga); i Javier Iguíñiz (Universidad Pontificia Católica de Lima, Perú).