Publicacions

Col·lecció: Altres

Llibres de temàtica diversa publicats amb el suport de la Fundació Ernest Lluch.
FRANCIS YSIDRO EDGEWORTH. CRÒNICA FAMILIAR

Autor: Lluís Barbé
Editor: Edita: Servei de Publicacions UAB
ISBN: ISBN: 84-490-2438-2
Any de publicació: 2006
Francis Ysidro Edgeworth (1845-1926) va ser un economista de la primera fornada neoclàssica i un dels primers en el terreny de la inferència estadística. Esperonat per l'origen mig català d'Edgeworth-que el professor Estapé amb el seu sarcasme característic, presentava en els anys seixanta com "la màxima aportació de Catalunya a la ciència econòmica"-, Lluís Barbé ha fet seu el repte de reconstruir una vida força distant en el temps i en l'espai i ha dedicat més de deu anys de la seva recerca a aquesta tasca apassionant.
Editat amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch