Publicacions

Col·lecció: Altres

Llibres de temàtica diversa publicats amb el suport de la Fundació Ernest Lluch.
ESCRITS POLÍTICS DEL SEGLE XVIII.
Tom III. Via fora als adormits.

ESCRITS POLÍTICS DEL SEGLE XVIII. Tom III. Via fora als adormits.

Autor: Edició a cura d’Ernest Lluch
Editor: EUMO Editorial
ISBN: ISBN: 84-9766-081-1
Any de publicació: 2005
El Via fora als adormits (1734) és un dels textos més emblemàtics de l'austriacisme persistent i alhora il·lustra la complexa relació que mantenien els austriacistes exiliats amb els que s'havien pogut quedar a Catalunya. Amb l'edició d'aquest text volem facilitar el millor coneixement de la Corona d'Aragó com per a la resta d'Espanya.
Aquesta edició és una iniciativa conjunta de l'Institut Universitari Jaume Vicens Vives, de la Universitat Pompeu Fabra, i Eumo Editorial, de la Universitat de Vic, amb el suport de l