Publicacions

Col·lecció: Aragó

Publicacions promogudes o coordinades per la Secció Aragonesa de la Fundació, inscrites preferentment en l'àmbit de l'economia i de la història del pensament econòmic.

ESCRITOS JANSENISTAS

Autor: Cosimo Perrotta y Ernest Lluch
Editor: Fundació Ernest Lluch-Sección Aragonesa; Gobierno de Aragón - Dpto Economía, Hacienda y Empleo
Any de publicació: 2009
Opúscul editat a iniciativa de la Fundació Ernest Lluch i del Govern d'Aragó amb motiu de l'exposició "500 años de Economía a través de los libros españoles y portugueses", dedicada a la memòria dels professors Enrique Fuentes Quintana i Ernest Lluch.