Publicacions

Col·lecció: Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.
Portada.jpg

El fràgil equilibri entre l’exigència acadèmica i la dedicació a l’entrenament de l’esport de competició en joves de 12 – 18: Dialèctica entre l’Educació Secundària i Alt Rendiment Esportiu.

III Beca Recerca i Esport (2009)

Autor: Josep Solà i Santesmases
Editor: Fundació Ernest Lluch i Fundació Barcelona Olímpica