Publicacions

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d'homenatge i divulgació de l'obra d'Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d'altres activitats que puguin sorgir.
EL CONTEXTO EXTERIOR DE LA ECONOMÍA ESPAÑOLA

Autor: Miguel Ángel Fernández Ordóñez
Editor: Fundació Ernest Lluch
ISBN: 978-84-691-1449-0
Any de publicació: 2008
Recull íntegre de la conferència que el governador del Banc d'Espanya, D. Miguel Fernández Ordóñez, va oferir en el marc de la I Conferència Anual Ernest Lluch, celebrada al Paranimf de la Universitat de Barcelona, el passat 17 de maig de 2007.