Publicacions

Col·lecció: Esport

Recull de totes les publicacions resultants dels treballs guanyadors de la Beca d’Estudis sobre l’Esport; així com d’altres llibres de temàtica esportiva que comptin amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch.
Cobertasolaok.jpg

Dia de partit

Els reptes per al màxim rendiment econòmic de la gestió d’infrasructures esportives

Autor: DDAA
Editor: Fundació Ernest Lluch i FC Barcelona
ISBN: B-14629-2018
Any de publicació: 2018
* Des de la Fundació Ernest Lluch posem aquest llibre a l'abast de tota persona interessada, en format PDF, aquí.
'Dia de partit: els reptes per al màxim rendiment econòmic de la gestió d’infrasructures esportives' és el títol d'aquest llibre de la mateixa manera que ho va ser del 5è Diàleg Ernest Lluch d'Economia i Futbol, celebrat el 12 de juny de l'any 2017, apadrinats pel FC Barcelona i impulsats per la Fundació Ernest Lluch, amb el ferm propòsit d'analitzar de manera conjunta dues dimensions que es complementen i es necessiten més que mai, per tal d'encarar els reptes globals d'un esport cada vegada més professionalitzat.

En aquest llibret hi trobareu les transcripcions de les intervencions institucionals i de la taula rodona, així com de la part central del mateix: el diàleg protagonitzat per dues prestigioses veus com són el Dr. Robert Simmons, catedràtic d’Economia de la Lancaster University Management School i el Dr. Kirk Wakefield, catedràtic de la Edwin W. Streetman Retail Marketing i director executiu del Center for Sports Sponsorships & Sales de la Baylor University.