Publicacions

Col·lecció: Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.
OnlyCoberta.jpg

8 diálogos sobre retos económicos y sociales en el horizonte europeo

Autor: VVAA
Editor: Milenio
ISBN: 978-84-9743-735-6
Any de publicació: 2016
 Editat a finals de juny de 2016 en castellà per Editorial Milenio i la Fundació Ernest Lluch, aquest llibre consta de 190 pàgines i recull els 8 diàlegs que es van realitzar al CaixaForum de Barcelona a la tardor de 2015, sota el títol de: Diálogos sobre retos economicos y sociales en el horizonte europeo
La Fundació Ernest Lluch recull l'aposta pel diàleg de l'acadèmic i polític Ernest Lluch Martín (1937-2000), com a instrument intel·ligent per a la resolució de conflictes, discrepàncies o desacords atàvics.

El diàleg com a essència de la democràcia pura, de la pulsió no bel·ligerant de l'ésser humà. Després de l' èxit de les quatre edicions anteriors i des de 2011, la Fundació vol seguir significant-se com a pont i punt de trobada per al diàleg entre les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional de la ciutadania de Catalunya, Espanya i Europa. Això constitueix una part essencial del llegat de Lluch i l'objectiu central dels primers quinze anys de recorregut de la Fundació: ajudar a la civilitat democràtica.

*Tota persona interessada en adquirir-lo pot fer-ho dirigint-se a qualsevol llibreria.

El Projecte Diàlegs, en la seva edició de 2015, es va articular al voltant d'un sol cicle de vuit diàlegs a Barcelona, de reflexió dialogada sobre econòmics, socials i democràtics a Europa. L'objectiu d'aquest projecte que impulsa la Fundació és el de contrastar i integrar el debat expert i oferir una reflexió pública per part de personalitats que conjuguen coneixement i itineraris complementaris. En aquest intercanvi, la formació el diàleg -comparteix protagonisme i es converteix al seu torn en el missatge a transmetre.