Publicacions

Col·lecció: Sanitat

Publicacions de temàtica sanitària. Arran de la col·laboració establerta entre la Fundació Ernest Lluch i la Conselleria de Salut de la Generalitat de Catalunya, s'editaran les conferències que es realitzin en el marc de la Jornada Ernest Lluch de Sanitat.
20 ANYS DE LA LLEI GENERAL
DE SANITAT. LA PERSPECTIVA CATALANA

20 ANYS DE LA LLEI GENERAL DE SANITAT. LA PERSPECTIVA CATALANA

Autor: DDAA
Editor: Editat pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i Fundació Ernest Lluch
Any de publicació: 2007
Evocació de l'acte commemoratiu a l'aprovació de la Llei que Ernest Lluch va promoure com a ministre de Sanitat, en un context històric de gran dificultat política i social. Pròleg i Presentació a càrrec de Simone Léger, vocal de Sanitat de la Fundació Ernest Lluch, i Marina Geli, consellera de Salut de la Generalitat.
Aquesta jornada commemorativa es va celebrar el 29 de setembre de 2006 a Barcelona,