Publicacions

Col·lecció: Publicacions

En aquest apartat trobareu classificades per col·leccions, les publicacions editades o coeditades per la Fundació Ernest Lluch, de l’any 2002 ençà. Es tracta de publicacions resultants de les activitats que organitza la Fundació i que estan estretament relacionades amb el bagatge intel·lectual, cultural i acadèmic d’Ernest Lluch. Precisament, bona part d’aquestes col·leccions prenen per títol el nom de l’activitat o de l’àmbit concret d’actuació en què s’inscriuen.

Per adquirir qualsevol d’aquestes publicacions, consulteu l’apartat d’Amics de la Fundació.
Coberta11.jpg

10 Diálogos para la calidad democrática

Autor: VVAA
Editor: MILENIO
Any de publicació: 2012
Editat el juliol de 2012 per Editorial Milenio, la Fundació Ernest Lluch i el Consorci Universidad Internacional Menéndez y Pelayo de Barcelona (CUIMPB-Centre Ernest Lluch), aquest llibre consta de 180 pàgines i recull els 10 diàlegs realitzats al llarg del 2011.
La Fundació Ernest Lluch recull la proposta de diàleg de l’acadèmic i polític Ernest Lluch i Martín (1937-2000), com a instrument intel·ligent per a la resolució de conflictes, discrepàncies o desencontres atàvics. El diàleg com a essència de la democràcia pura, de la pulsió no bel·ligerant de l’ésser humà.

En la primera edició del Projecte Diàlegs (2011), es van celebrar un total de 10 diàlegs amb la participació de reconegudes personalitats del món de l’economia, la cultura, el pensament i la política. L’objectiu final és el de crear ponts d’entesa i, al mateix temps, posar a disposició de la ciutadania reflexions obertes a les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional dels pobles d’Espanya. En aquestes pàgines s’ofereix una síntesi d’aquests diàlegs.