Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch convoca diferents Premis i Beques, d'acord amb l'objectiu fundacional de mantenir la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seva obra, desenvolupant una tasca de continuïtat de la seva reflexió intel·lectual, de la seva activitat acadèmica, dels seus compromisos cívics i de les seves aspiracions socials, culturals i esportives.

Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.