Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch convoca diferents Premis i Beques, d'acord amb l'objectiu fundacional de mantenir la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seva obra, desenvolupant una tasca de continuïtat de la seva reflexió intel·lectual, de la seva activitat acadèmica, dels seus compromisos cívics i de les seves aspiracions socials, culturals i esportives.

Beca Esport i Recerca

La Fundació Barcelona Olímpica i la Fundació Ernest Lluch, mitjançant la seva comissió esportiva, han establert un conveni de col•laboració pel qual s’inicia un programa de beques per desenvolupar estudis o investigacions relacionades amb l’esport. L’objectiu primordial d’aquest projecte de beques és afavorir i propiciar la investigació de temes que, donada la seva utilitat pràctica i social, puguin aportar alternatives, millores i difondre, alhora, els valors esportius i socials.