Espais Lluch / Educatiu

Espais, vials i equipaments dedicats a Ernest Lluch

Nombrosos són els carrers, places i edificis d’utilitat pública que reben el nom d’Ernest Lluch, una mostra fefaent de la importància de la persona i de l’efecte i estima que se li tenia i se li té.

Aquest apartat pretén, doncs, recollir totes aquelles accions i gestos realitzats en homenatge a Ernest Lluch, arreu, arran de la seva mort. És per aquest motiu que des de la Fundació Ernest Lluch s’ha elaborat aquest nomenclator d’Ernest Lluch, per tal d’agrupar i fer visibles les diverses iniciatives ciutadanes i institucionals, que s’han dut a terme al respecte, en aquests darrers anys.
custom writing service write my paper online

Índex

• Escola-Taller Ernest Lluch, Viladecans
  • Passeig de l'Estació, 15