Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.

VII Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat 2009

La Fundació Ernest Lluch atorga el VII Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:<br />
<br />
<strong>Agrupació Barça Veterans</strong>, com a reconeixement a la tasca exemplar, persistent i pionera en el foment de la solidaritat entre els exjugadors, la vetlla per la dignitat de les persones i la transmissió de valors fraternals i humanístics.
La Fundació Ernest Lluch atorga el VII Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:

Agrupació Barça Veterans, com a reconeixement a la tasca exemplar, persistent i pionera en el foment de la solidaritat entre els exjugadors, la vetlla per la dignitat de les persones i la transmissió de valors fraternals i humanístics.

Bases:

Exempt de convocatòria

Atorgament/Lliurament:

Dimarts 3 de març de 2009. A les 12:30 hores. Sala Pierre de Coubertin, Museu Melcior Colet. Carrer Buenos Aires 56-58. BARCELONA

Premi:

El VII Premi Ernest Lluch a l’Esportivitat s'atorga a l’Agrupació Barça Veterans, a l’any del 50è aniversari d'aquesta iniciativa, com a reconeixement de la seva missió fundacional, basada en la solidaritat, suport i acompanyament als excompanys que ho necessiten per tal de garantir-los una qualitat de vida digna.

Descarrega