Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.

VI Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat 2008

La Fundació Ernest Lluch atorga el VI Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:<br />
<br />
<strong>Albert Puig</strong> (entrenador de futbol base del FC Barcelona). Per la seva actitud pedagògica i de fair-play mostrada en el decurs d’un partit de màxima rivalitat entre els alevins del FC Barcelona i el RCD Espanyol, el 8 d’abril de 2007. El VIè Premi a l’Esportivitat es va atorgar el passat 22 de gener de 2008.<br />
<br />
La Fundació Ernest Lluch atorga el VI Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:

Albert Puig (entrenador de futbol base del FC Barcelona). Per la seva actitud pedagògica i de fair-play mostrada en el decurs d’un partit de màxima rivalitat entre els alevins del FC Barcelona i el RCD Espanyol, el 8 d’abril de 2007. El VIè Premi a l’Esportivitat es va atorgar el passat 22 de gener de 2008.

Bases:

Exempt de convocatòria

Atorgament/Lliurament:

Dimarts 22 de gener de 2008. A les 13 hores. Sala Pierre de Coubertin, Museu Melcior Colet. Carrer Buenos Aires 56-58. BARCELONA

Premi:

El VI PREMI ERNEST LLUCH A L’ESPORTIVITAT s’atorga a l’entrenador de futbol base del FC Barcelona, Sr. Albert Puig, per la seva actitud pedagògica i de fair-play mostrada en el decurs d’un partit de màxima rivalitat entre el FC Barcelona i el RCD Espanyol, el 8 d’abril de 2007. Albert Puig en adonar-se’n que els seu jugadors havien marcat un gol després de no haver retornat la possessió de la pilota a l’equip rival (aquest, prèviament l’havia cedit perquè un jugador del FC Barcelona fos atès), va convèncer als seus jugadors perquè es deixessin marcar un gol. Aquest gest tan poc habitual en el món del futbol, té el valor afegit d’haver estat protagonitzat per jugadors en etapa de formació. Moment idoni per aprendre i interioritzar els valors i comportaments necessaris per a competir amb esportivitat.

Termini de recepció de sol.licituds:

Descarrega