Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.

III Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat 2004

La Fundació Ernest Lluch atorga el V Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:<br />
<br />
<strong>Vanderlei Lima</strong>, atleta brasiler i medalla de bronze de la marató als Jocs Olímpics d’Atenes 2004, pel seu capteniment davant l’agressió viscuda quan liderava la cursa olímpica. <br />
<br />
La Fundació Ernest Lluch atorga el V Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:

Vanderlei Lima, atleta brasiler i medalla de bronze de la marató als Jocs Olímpics d’Atenes 2004, pel seu capteniment davant l’agressió viscuda quan liderava la cursa olímpica.

Bases:

Exempt de convocatòria