Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.

V Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat 2007

fel070301_036.JPG
La Fundació Ernest Lluch atorga el V Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:

Projecte Solidari. Periodisme esportiu

Bases:

Exempt de convocatòria

Atorgament/Lliurament:

El lliurament del premi ha tingut lloc a la Sala Pierre de Coubertin del Museu Melcior Colet a dia 1 de març de 2007, en un acte presidit per la Sra. Anna Pruna (Secretària General de l’Esport) i el Sr. Romà Cuyàs ( President Comissió Esportiva Fundació Ernest Lluch). Parlaments a càrrec dels periodistes: Carles Francino i Xavier Torres.

Premi:

El Premi a l’Esportivitat d'enguany s’atorga al PROJECTE SOLIDARI. PERIODISME ESPORTIU, com a reconeixement a la tasca realitzada per un grup de 39 periodistes esportius que representen pràcticament la totalitat dels mitjans de comunicació de Barcelona. Per tercer any consecutiu, s’apleguen per dur a terme una obra solidaria que uneix l’esport i la societat a través, bàsicament, de l’edició i venda d’un llibre i de la divulgació mediàtica d’aquest gest solidari. A l’any 2006, Carles Puyol, capità del FC Barcelona i Iván de la Peña, jugador del RCD Espanyol, van ser els padrins del llibre "36 històries al voltant de l’esport". Amb la venda d’aquest llibre es van obtenir 80.000 euros, que van ser destinats al servei d’oncologia infantil de l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona

Termini de recepció de sol.licituds:

Descarrega