Premis i Beques

La Fundació Ernest Lluch, a proposta de la seva Comissió Esportiva atorga el Premi a l’Esportivitat en reconeixement d’aquelles trajectòries o gestos que honoren a l’esport, i que se situen en continuïtat amb el pensament i l’acció pública d’Ernest Lluch. Exempt de convocatòria al tractar-se d'un premi de concessió directa, sol tenir una periodicitat anual.

II Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat 2003

escutBara.jpg
La Fundació Ernest Lluch atorga el VII Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat a:

Primera plantilla de futbol del F.C. Barcelona
per haver-se pronunciat públicament contra la guerra i a favor de la pau.

Bases:

Exempt de convocatòria

Atorgament/Lliurament:

El segon Premi Ernest Lluch a l'Esportivitat s'atorga a la primera plantilla de futbol del F.C. Barcelona per haver-se pronunciat públicament contra la guerra i a favor de la pau.