Arxiu

• IMGP09870.JPG
UN ARXIU AL VOSTRE ABAST

Amb la creació de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín es posa punt i seguit a un dels objectius principals de la Fundació, com és el fet de posar a disposició d’investigadors i persones interessades en la vida i obra d’Ernest Lluch, el fons documental generat i rebut per Ernest Lluch i Martín.

En aquest apartat posem a l’abast l’inventari del Fons documental i els criteris de consulta per tal que ens feu arribar les vostres peticions de consulta bo i emplenant el formulari online.

D’altra banda, també obrim l'accés al Fons audiovisual d'Ernest Lluch i Martín, a partir de la galeria de fotografies. Progressivament s'hi afegiran alguns elements en format vídeo i àudio com a mostra del material que conté aquest fons.

COM ACCEDIR A L'ARXIU: L’Arxiu Ernest Lluch i Martín està ubicat a Vilassar de Mar i no té un horari preestablert de consulta pública. Per aquest motiu esdevé imprescindible tramitar la sol·licitud de consulta amb 15 dies d’antel·lació, per tal de concertar dia i hora de visita.