13 línies

La Fundació Ernest Lluch inicia aquest 2008 amb la ferma voluntat de
consolidar la seva oferta d’activitats i de continuar difonent a
través d’elles, la vida i obra d’Ernest Lluch. Amb aquest
propòsit, el passat 15 d’octubre s’inaugurava

La Fundació Ernest Lluch inicia aquest 2008 amb la ferma voluntat de consolidar la seva oferta d’activitats i de continuar difonent a través d’elles, la vida i obra d’Ernest Lluch. Amb aquest propòsit, el passat 15 d’octubre s’inaugurava a Madrid l’exposició, Ernest Lluch, l’esforç per construir un país. A partir del 25 de gener i després d’exhibir-se durant tres mesos al Centre Cultural Blanquerna, seu de la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Madrid, l’exposició itinerarà per diverses ciutats de l’Estat, al llarg d’aquest 2008 i en el proper 2009. Saragossa, Santander, Vitoria i Sant Sebastià, en seran les properes abans d’anar a València i Catalunya. Coincidint amb l’exhibició de l’exposició, s’ha programat un cicle de conferències i xerrades que permeten contextualitzar la vinculació personal, professional i/o acadèmica de Lluch amb cadascuna de les ciutats en qüestió. Aquesta experiència ja s’ha portat a terme en aquests darrers mesos a Madrid, on en el marc de l’exposició s’han realitzat tres actes, el darrer dels quals Una visió des de la proximitat madrilenya, previst pel 17 de gener, reunirà per parlar distesament sobre les vivències de Lluch a Madrid a: Enrique Barón (parlamentari Europeu i Ministre de Transports, Turisme i Comunicacions entre 1982 i 1985),  Félix Lobo (president de l’Agencia Española de Seguridad Alimentaria), Aurora Egido (presidenta d’honor de la Asociación Internacional de Hispanistas) i Pep Ruiz (membre de la Fundació Ernest Lluch). De ben segur un bon precedent per a futures activitats a realitzar a redós de l’exposició, en els diferents territoris lluquians. Bon 2008 a tothom!