13 línies

L’exposició _ERNEST LLUCH, L\'ESFORç PER CONSTRUIR UN PAíS_, elaborada i comissariada des de la Fundació Ernest Lluch per encàrrec del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya [1], inicia la seva itinerància per diverses c

L’exposició _ERNEST LLUCH, L\'ESFORç PER CONSTRUIR UN PAíS_,
elaborada i comissariada des de la Fundació Ernest Lluch per
encàrrec del Departament de la Presidència de la Generalitat de
Catalunya [1], inicia la seva itinerància per diverses c

L’exposició Ernest Lluch, l'esforç per construir un país, elaborada i comissariada des de la Fundació Ernest Lluch per encàrrec del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, inicia la seva itinerància per diverses ciutats de l’Estat. Actualment i fins el proper divendres 6 de juny l’exposició s’exhibeix a la Biblioteca d’Aragó, a Saragossa. Aquest és el primer destí de la mostra des de que es va inaugurar el passat 15 d’octubre de 2007 al Centre Cultural Blanquerna seu de la Delegació de la Generalitat a Madrid, on va romandre oberta fins el 25 de gener de 2008. Amb la intenció de recórrer tots els territoris lluquians, s’ha elaborat un plafó específic dedicat a cadascuna d’aquestes poblacions o indrets on el record i l’empremta de Lluch hi són ben presents. L’exposició es podrà visitar properament: al Centre Ernest Lluch-Amara de Sant Sebastià (del 17 de juny al 11 de juliol); a Santander, al Palacio de la Magdalena, seu de la Universidad Internacional Menéndez y Pelayo (del 17 de juliol al 14 de setembre); i a la Sala Araba de Vitòria (del 26 de setembre al 14 d’octubre).

De cara el 2009 es preveu la seva arribada a Catalunya on s’exhibirà a diferents sales d’exposicions, entre elles, el Palau Robert de Barcelona; abans de cloure la itinerància a Vilassar de Mar, municipi on va néixer Ernest Lluch i que actualment acull la seu de la Fundació que porta el seu nom. Coincidint amb l’estada de l’exposició per diferents poblacions, en aquestes, s’hi organitzaran diferents activitats dedicades a la vida i obra d’Ernest Lluch, tal i com s’ha fet a Madrid i Saragossa, amb molt bona acollida.