13 línies

• Estem a punt de cloure un nou curs escolar, immersos en plena època
d’exàmens i en un moment on milers d’estudiants estan realitzant
les proves d’accés a la Universitat. Dins d’aquest grup
d’alumnes, futurs universitaris, s'hi troben les pro
Estem a punt de cloure un nou curs escolar, immersos en plena època d’exàmens i en un moment on milers d’estudiants estan realitzant les proves d’accés a la Universitat. Dins d’aquest grup d’alumnes, futurs universitaris, s'hi troben les prop de setanta persones que enguany han optat al Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, tots ells autors d’un treball de recerca que el seu centre educatiu ha seleccionat per a representar-los en aquesta convocatòria. Per tercer any consecutiu, la Fundació Ernest Lluch i els Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública (CPGP) de la UPF, convoquen un dels premis més prestigiosos del país, tant pel nombre de participants com per la qualitat dels treballs presentats i per la dotació econòmica del mateix (2.000 euros), destinat a l’alumnat de batxillerat d’instituts i centres educatius, públics o privats, d’arreu de Catalunya. Un jurat integrat per professors de la UPF i membres de la comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch, determinarà el guanyador o guanyadora d'enguany així com els possibles accèssits per tal de reconèixer la tasca de joves investigadors de les Ciències Socials. L’atorgament oficial del Premi tindrà lloc el proper divendres 27 de juny a la una del migdia a la sala de Graus Albert Calsamiglia, de l'edifici Roger de Llúria del Campus de la Ciutadella de la UPF, en un acte presidit per l’Honorable Sr. Ernest Maragall, conseller d’Educació.

Amb la concessió d’aquest premi juntament amb la convocatòria de la Beca de Recerca Ernest Lluch (destinada principalment a doctorants) la Fundació Ernest Lluch pretén complir un dels seus principals objectius fundacionals que d’una banda es concreten en mantenir viva la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seva obra, i per l’altra, promoure, impulsar, estimular i fomentar la recerca.