13 línies

El proper dilluns 31 de març, el Dr. MARIO BUNGE (Buenos Aires, 1919), oferirà la ponència _Persones, societats o ambdues? Enfocament sistèmic dels problemes socials_, en el marc de la II Conferència Anual Ernest Lluch. Amb la participació d’u

El proper dilluns 31 de març, el Dr

El proper dilluns 31 de març, el Dr. MARIO BUNGE (Buenos Aires,
1919), oferirà la ponència _Persones, societats o ambdues?
Enfocament sistèmic dels problemes socials_, en el marc de la II
Conferència Anual Ernest Lluch. Amb la participació d’u

El proper dilluns 31 de març, el Dr. Mario Bunge (Buenos Aires, 1919), oferirà la ponència Persones, societats o ambdues? Enfocament sistèmic dels problemes socials, en el marc de la II Conferència Anual Ernest Lluch. Amb la participació d’un acadèmic o professional de prestigi internacional, com el d’enguany, la Fundació Ernest Lluch amb el patrocini de Caixa Catalunya, pretén consolidar una activitat de referència, centrada en la reflexió i l’aproximació intel·lectual als diversos camps de coneixement contemporani. El passat 17 de maig de 2007, el Governador del Banc d'Espanya, Miguel Fernández Ordoñez, va inaugurar la primera edició d'aquesta Conferència Anual amb la ponència El context exterior de l'economia espanyola. La conferència, fou una acurada reflexió entorn els factors que determinen el marc econòmic mundial actual i del rol que hi juga l’economia espanyola. Un exercici de síntesi, rigorós i acotat, a càrrec de la màxima autoritat monetària i financera de l'Estat. En breu, la Fundació Ernest Lluch l'editarà en un llibre que es presentarà en el marc de la II Conferència Anual Ernest Lluch. Us convidem a llegir-lo.