13 línies

A vigílies de celebrar l’entrada a l’any 2009, la Fundació
Ernest Lluch es troba immersa en l’organització de diferents actes
(presentació del vuitè volum Ernest Lluch Opina, la concessió de
les beques Ernest Lluch; la presentació del II

A vigílies de celebrar l’entrada a l’any 2009, la Fundació Ernest Lluch es troba immersa en l’organització de diferents actes (presentació del vuitè volum Ernest Lluch Opina, la concessió de les beques Ernest Lluch; la presentació del II volum de la Miscel·lània, a València; i la presentació de les noves publicacions de la Biblioteca Ernest Lluch de Economistas Aragoneses, a Saragossa), en els quals tindrà lloc la presentació de quatre llibres editats o coeditats per la Fundació. Una mostra més de la tasca editorial de la Fundació, que enguany ha publicat vuit títols els quals deriven en gran mesura de les pròpies activitats que promou la Fundació.

Amb la voluntat de donar a conèixer aquests llibres, la Fundació ha renovat l’apartat de Publicacions de la seva pàgina web, per tal de facilitar-ne la consulta i la descàrrega, en els casos que això és possible. D’aquesta manera i classificats per col·leccions, es troben indexats bona part dels títols que la Fundació ha editat o coeditat en els darrers anys, i que ja en són més de 32. D’entre els més recents, destaquem el vuitè volum Ernest Lluch Opina, recull d’articles d’Ernest Lluch publicats a La Vanguardia, que edita l’Ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch; el llibre commemoratiu 30 Años de los Pactos de la Moncloa, que recull les intervencions dels dos actes que organitzà la Fundació a finals del 2007; la tesi doctoral mereixedora de la III Beca de Recerca Ernest Lluch, elaborada per Eduard Martí i que es publica amb el títol de La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva en la política catalana; i per últim, destacar la col•laboració de la Secció Aragonesa de la Fundació en impulsar la Biblioteca Ernest Lluch de Economistas Aragoneses, que enguany ha publicat les obres Proposiciones de economía civil y comercio y otros escritos, de Lorenzo Normante i Lecciones de economía civil o del comercio, de Bernardo J. Danvila.

Amb el desig que aquestes lectures desvetllin el vostre interès, us desitgem un bon any nou!