Notice

Presentació de 'La construcción de un éxito. Así Se hizo nuestra sanidad pública'

Juli de Nadal és l'autor d'aquest llibre que es presenta el dijous 22 de setembre a les set de la tarda, al Col·legi de Metges de Barcelona.

El metge i cap del Gabinet tècnic del Ministre Ernest Lluch és l'autor d'aquest llibre dedicat a la sanitat pública i que es presenta aquest dijous 22 de setembre al Col·legi de Metges de Barcelona en un acte camb diversos convidats d'excepció.
  • cosntruccion_web2-228x228.jpg
La presentació del llibre anirà a  irà a càrrec de:
  • Dr. Jaume Padrós, president del COMB
  • Dr. Ramon Espasa, exconseller de sanitat
  • Sr. Joan Majó, exministre i president de la Fundació Ernest Lluch
  • Dr. Pedro Sabando i
  • Dr. Lluís Bohigas, col·laboradors del llibre
  • Joan R. Riera, editor i
  • Juli de Nadal, autor

Sinopsi: Amb la recent celebració del 30 aniversari de la Llei General de Sanitat és un bon moment per explicar que la nostra sanitat pública és el resultat de l'esforç de tota una societat i d'uns professionals veritablement compromesos amb la salut de la ciutadania.

Els temes relacionats amb la salut i la medicina estan constantment presents en els mitjans de comunicació. Aquest llibre no és ni un assaig ni unes memòries, sinó el relat d'uns fets ocorreguts durant un període llarg de temps, amb la participació de professionals diversos que tenien el propòsit comú de canviar la realitat dels ciutadans amb la sanitat. Tot aquest sistema no va sortir del no-res, sinó que va ser causa de l'esforç i l'exigència de professionals de tot el sector. Ara els usuaris gaudeixen d'una sanitat pública d'alta qualitat. El lector trobarà en aquest llibre, informació assequible sobre el servei que utilitza, la seva creació i evolució.

Sobre l'autor Juli de Nadal:

Barcelona, 1943) és Doctor Internista. Acadèmic de l’Acadèmia Europea de Ciències i Arts i Corresponent de la Reial Acadèmia de Medicina de Barcelona. Va ser Cap del Gabinet Tècnic del ministre Ernest Lluch. Director del Fons d’Investigacions Sanitàries (FIS), l’Institut d’Estudis de la Salut de la Generalitat de Catalunya i membre de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona. Ha estat també director del Departament de Medicina de l’Hospital Universitari Parc Taulí de Sabadell i director de l’Institut Universitari Parc Taulí (UAB).

*Més informació, aquí