Notice

En record de Muriel Casals

Membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch

Muriel Casals.Homenatge 15 anys sense Ernest Lluch.
Ahir, diumenge 14 de febrer de 2016, ens va deixar la companya i amiga, Muriel Casals, membre activa de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i una de les autores dels articles que completen la Miscel·lània Acadèmica en Homenatge a Ernest Lluch. De tarannà afable i compromisos ferms, la Muriel ens ha aportat un valuós gra d'arena per a poder fer de la Fundació Ernest Lluch un espai de trobada pel foment de la recerca acadèmica i del diàleg com a fons i forma de l'aproximació i comprensió de l'altre. El passat 17 de desembre ens va acompanyar en l'acte de record als 15 anys sense Ernest Lluch que va tenir lloc a la Facultat d'Econòmiques de la Universitat de Barcelona.

Commoguts per tan sentida pèrdua volem expressar el nostre condol a familiars, amics i companys de cordada dels diferents espais i entitats de les que en formava part.

Eternament agraïts, t'enyorarem Muriel!