Notice

Joan Majó rep la Medalla d'Or d'AMETIC

L'acte del lliurament de la 'Medalla d'OR' d'AMETIC suposa una distinció que la patronal representant del sector de la indústria tecnològica digital a Espanya emet com a reconeixement a la trajectòria de personalitats que han contribuït al suport a la innovació i la tecnologia al nostre país.

Aquest any la cerimònia de la IV Medalla d'Or té lloc el dimarts 26 de febrer de 2018 al Palau de la Música de Barcelona. L'actual president de la Fundació Ernest Lluch, enginyer i exministre, Joan Majó, rebrà la medalla de mans del secretari d'Estat per a la Societat de la Informació, José María Lassalle.