Notice

Joan Majó rep el Premi Leopoldo Calvo-Sotelo al Lideratge Públic

• MG_2649-768x5120.jpg
Madrid, 12 d'abril de 2019.- La Fundació Caminos va fer entrega de la segona edició del Premi Leopoldo Calvo-Sotelo al Lideratge Públic, als enginyers de totes les especialitats que han exercit un important paper com a ministres en els governs des de desembre de 1975, per les reformes dutes a terme i per la transcendència del seu impacte tant en l'economia com en la vida dels ciutadans. L'acte va tenir lloc a Madrid, a l'Auditori Agustín de Betancourt (Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports, carrer Almagro, 42).

L'acte va comptar amb la presència de Juan A. Santamera, president de la Fundació Camins i del Col·legi d'Enginyers de Camins; José Polimón, vicepresident del Col·legi; Carlos del Álamo, president de l'Institut de l'Enginyeria d'Espanya; Víctor Calvo-Sotelo, en representació de la família Calvo-Sotelo; i José Javier Díez Roncero, secretari general del Col·legi.

Aquesta és la relació dels premiats per ordre alfabètic:

Francisco Álvarez-Cascos Fernández, José Claudio Aranzadi Martínez,
Josep Borrell Fontelles, Julián Camp Sainz de Rozas,
Pedro Francisco Duc Duc, Jorge Fernández Díaz, Isabel García Tejerina, Javier Gómez Navarro, Jaime Lamo de Espinosa i Michels de Champourcin,
Joan Majó Cruzate, Rodolfo Martín Villa, Jaime Mayor Oreja,
Manuel Pimentel Siles, Jesús Posada Moreno, Elena Salgado Méndez,