Notice

El patró, Romà Cuyàs, Creu de Sant Jordi 2017

• Esport_Ciutadania_06_Roma_Cuyas_02.JPG

La Creu de Sant Jordi és un dels màxims reconeixements que pot rebre una persona o entitat per part de la Generalitat de Catalunya. Enguany el Govern distingeix amb la Creu de Sant Jordi a 29 personalitats i 24 entitats, entre elles al patró de la Fundació Ernest Lluch, Romà Cuyàs Sol, a qui felicitem calorosament per aquest guardó. Moltes felicitats!

Romà Cuyàs Sol

Dirigent esportiu i promotor cultural. Pel seu paper rellevant en els àmbits de la cultura i l’esport, havent-se distingit com a editor i com a dirigent federatiu. Exercí com a comissari del Projecte Olímpic Barcelona 92 i com a membre del Comitè Executiu del COOB 92, i també va desplegar una intensa activitat al front de l’aleshores denominada Direcció General de Promoció Cultural, del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Per més informació al respecte de la Creu de Sant Jordi 2017, aquí