Notice

7a Jornada Lluís M. de Puig- 2019

• RecordLLMaria2019.jpg
 L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas i Mir, es complau a convidar-vos a la 7a Jornada Lluís M. de Puig “La carta dels Drets Humans catalana”, que tindrà lloc el dimarts 26 de novembre, a les 5 de la tarda, al Museu del Cinema de Girona.

La Jornada comptarà amb la conferència "Qui ha dit que a Catalunya no teníem un pla? Fer el Pla nacional de drets humans" a càrrec del president de l’Institut de Drets Humans de Catalunya, David Bondia García, i durant tot el dia el Museu del Cinema projectarà el documental “Catalans al Consell d’Europa” produït per Televisió de Girona.