Fes-te amic de La Fundació

• FotoAmics2.JPG
La Fundació Ernest Lluch té Amics i Amigues, un col·lectiu de persones i entitats que creuen amb la vigència de les idees i els compromisos socials d’Ernest Lluch, i que col·laboren amb la Fundació per tal de realitzar aquest propòsit.

SUMAR-TE A LA FUNDACIÓ TÉ ELS SEUS AVANTATGES:

A canvi d'una aportació anual, rebràs a casa teva totes les publicacions editades durant l’any per la Fundació Ernest Lluch, així com notícies de les nostres activitats i un informe anual de la tasca desenvolupada.

A més, el donatiu a fer el fixes tu i desgrava a hisenda. Aportacions valuoses com la teva ajudaran la Fundació a mantenir la memòria, el pensament i l’obra d’Ernest Lluch, i a desenvolupar una tasca continuadora de les seves idees i els seus compromisos socials.

VOLS SER AMIC DE LA FUNDACIÓ ERNEST LLUCH?

Vincular-se als AMICS DE LA FUNDACIÓ és molt senzill.
Només cal que ens remetis la butlleta adjunta degudament
omplerta i signada, tot indicant quina aportació anual vols fer.

Descarregar Butlleta (PDF) »

NOTA:
T’informem que les dades que ens facilites a continuació passaran a formar part de la base de dades de la Fundació Ernest Lluch amb adreça a Fundació Ernest Lluch, c/ Santa Eulàlia, 66-80, –08340– Vilassar de Mar, amb la finalitat de registrar el teu donatiu i mantenir-te informat sobre les activitats de la Fundació. Pots exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un escrit a la Fundació Ernest Lluch.