Una mirada acadèmica al terrorisme global i a la radicalització gihadista, segons Carola García-Calvo

Conferència de la professora i investigadora del Real Instituto Elcano

• Terrorismoglobal.jpg
  • IMGP8943.JPG
La ponència "Terrorismo global y radicalización yihadista, desde una perspectiva europea y española" va tenir lloc el passat dimarts 21 de novembre a les 13 hores a l’aula 40.012 de l'edifici Roger de Llúria del Campus de la Ciutadella de la UPF.

En el marc de col·laboració iniciat l'any passat entre la Fundació Ernest Lluch i el Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, es duen a terme diverses iniciatives acadèmiques. Una d'elles, la participació dels alumnes del Grau en Filosofia, Economia i Política en el Cicle de Diálegs al Palau macaya de Barcelona. L'altra iniciativa és la realització de seminaris i ponències com és el cas d'aquesta, una activitat circumscrita a l'alumnat i que enguany ja ha comptat amb la participació de José Fernandez-Albertos, Borja Adsuara, i Carola García-Calvo, tancant així la tríada de noms que han passat per la UPF en una enriquidora experiència que de ben segur es reeditarà l’any vinent.