Un documental lliure i atrevit

• IMG_20200306_194242.jpg
  • cartelernestlluch.jpg
El divendres 6 de març de 2020 es va estrenar per primera vegada amb públic i a la vila natal d'Ernest Lluch (Vilassar de Mar), el documental produït per Josep Morell i Jordi Vilar d'Ottokar Produccions, "Ernest Lluch, lliure i atrevit".

Un documental que segons els seus promotors: "pretén ser un viatge personal i íntim a la figura d'Ernest Lluch de la mà de gent que el va conèixer. Ernest Lluch, va ser un agitador del pensament. Ell va ser una de les persones que va ajudar a posar els fonaments per fer d'Espanya un país modern; amb la implementació de la sanitat pública universal i gratuïta. Mentre intentava construir ponts d'entesa a Euskadi el comando Barcelona va decidir posar fi a la seva vida l'any 2000".

Una pel·lícula que s'emetrà per TVE, ETB i TV3, i que emociona, recorda i dignifica la figura d'Ernest Lluch, aquell home polièdric que tenia una gran capacitat d'enlluernar a la gent que l'envoltava amb noves idees.