Nova jornada de Portes Obertes a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín 2018

• DSCF4847.JPG
Coincidint amb la celebració del Dia Internacional dels Arxius, dimecres passat 13 de juny, va tenir lloc la jornada anual de portes obertes a l'Arxiu Municipal de Vilassar de Mar i a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín, en el que s'ha consolidat com una activitat conjunta de difusió del patrimoni documental i arxívistic que es conserva en les dependències municipals ubicades en el soterrani de l'edifici de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar.