LUCA MANCA REP EL PREMI ERNEST LLUCH A L'ESPORTIVITAT 2010

• LUCA MANCA REP EL PREMI ERNEST LLUCH A L'ESPORTIVITAT 2010
El dijous 8 d’abril de 2010, va tenir lloc el lliurament del premi a la Sala Pierre de Coubertin del Museu Melcior Colet, en un acte presidit pel director de Política Esportiva de la Secretaria General de l’Esport Sr. Manuel Ibern, i el president de la Comissió Esportiva de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Romà Cuyàs. Els parlaments van anar a càrrec del Sr. Marc Coma, guanyador del Dakar (2006 i 2009) i Campió del Món de Rallys (2005, 2006 i 2007) i del Sr. Luca Manca, motorista italià i participant en la darrera edició del Rally Dakar, qui ha rebut el premi.

Podeu ampliar la informació accedint als documents següents: