La xenofòbia a debat!

Èxit de la VI Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials

Estudiants i professors omplen l'auditori en aquesta jornada que ha compat amb la conferència de l'historiador Xavier Casals, seguida per una taula rodona protagonitzada per Oriol Amorós, Ismael Palacín, Beatriu Guarro, i el propi Casals.
  • IMGP3254.JPG
Avança la xenofòbia? Obre els ulls!, és el títol de la sisena edició de la Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials  que s'ha celebrat aquest matí a l'auditori del campus de la Ciutadella, de la UPF.

Podeu accedir al contingut de la conferència de Xavier Casals, sobre: El populisme xenòfob: tòpics i realitats,  aquí