La recerca de Clara Sarasa sobre la literatura econòmica espanyola del S.XVIII guanya la XII Beca de Recerca Ernest Lluch

• oCartellbecaXI2021-cat_ok0.jpg

Comunicat del jurat de la convocatòria de la XII Beca de Recerca Ernest Lluch

Vilassar de Mar, 22 de març de 2021

La Fundació Ernest Lluch a través de la seva comissió Acadèmica, en primer lloc, vol enorgullir-se de l’alt interès dels 6 projectes de recerca que han optat a la Beca en aquesta convocatòria del 2021. Per aquesta raó, escollir-ne un no ha estat pas fàcil, ja fos per l’interès de la majoria dels temes proposats com per la categoria i solvència dels investigadors que els presentaven. Ha estat, doncs, una gran responsabilitat per al jurat decidir-se’n per un de sol quan n’eren bastants els que podien optar a l’ajut amb dignitat i garanties. Per això, volem encoratjar als aspirants no escollits a presentar-se novament en properes convocatòries .

Un cop analitzades la temàtica i el desenvolupament previst dels projectes, com també els currículums dels investigadors corresponents, la comissió va decidir, el dijous 18 de març de 2021, atorgar aquest premi a Clara Sarasa Aznar per la realització del projecte “La literatura económica española del siglo XVIII. Catálogo, repertorio historiográfico y análisis bibliométrico”

Cordialment,

Comissió Acadèmica Fundació Ernest Lluch