La figura de Romà i Rosell arriba al Congrés dels Diputats i a la Fira del llibre de València, de la mà de Joan Armangué

• FCuCY-VWQAEAdl0.jpg
 Ahir dimecres, va tenir lloc a la sala Ernest Lluch del Congrés dels Diputats, la presentació del llibre d'Ernest Lluch 'Romà i Rossell, el primer de tots', de la mà del curador de l'obra, l'economista i polític figuerenc, Joan Armangué. L'acte el va presidir Meritxell Batet qui va exposar que "l'edició d'aquest llibre expressa perfectament l'apreci d' Armangué pel treball de Lluch com historiador punter de las idees econòmiques al nostre país; i també l'estima pel propi Lluch como intel·lectual i impulsor del debat polític i públic, ple de rigor". L'acte també va comptar amb la participació de l'economista i patró de la Fundació, Antón Costas i del president, Joan Majó.

Pots visionar l'acte, aquí

El llibre d'Ernest Lluch a cura de Joan Armangué es presenta a València

El divendres 22 d'octubre va tenir lloc a València la presentació del llibre d'Ernest Lluch 'Romà i Rosell, el primer de tots' a cura de l'economista i polític, Joan Armangué. Per a l'ocasió,  Armangué va reunir al professor d'Història del Pensament Econòmic, de la Universitat de València, Pablo Cervera Ferri i al conseller d'Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana, Vicent Soler.