L'Hospitalet recorda a Ernest Lluch

• IMG-20191121-WA0019_resized_20191122_102024201.jpg
Ahir dijous, 21 de novembre, a les 19 h a la Plaça d’Ernest Lluch de L'Hospitalet va tenir lloc l'acte d’homenatge a la memòria d’Ernest Lluch, economista, professor i polític. En el transcurs de l'acte va haver-hi l'actuació musical del quartet E- KLASICS 30, a banda dels parlaments institucionals que van anar  càrrec de Joan Majó, president de la Fundació Ernest Lluch i de Francesc Belver tinent d'alcalde de L'Hospitalet. Com a colofó es va procedir a la tradicional ofrena floral davant del monument "Miracielo" de José Ramón Anda, una escultura en homenatge a Ernest Lluch.