L’Arxiu Ernest Lluch i Martín, celebra la primera jornada de portes obertes

Celebració del Dia Internacional dels Arxius

• 09062011014.JPG
El dijous 9 de juny, la Fundació Ernest Lluch va celebrar la Primera Jornada de portes obertes de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín per tal de donar a conèixer el seu fons documental, coincidint amb el Dia Internacional dels Arxius.

La jornada  s’estructurà al voltant d’una visita guiada a l’arxiu, ubicat a l'edifici de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar, on es varen mostrar aquells documents més valuosos i representatius del llegat documental cedit per familiars, amics i institucions. Els visitants també varen poder conèixer la seu de la Fundació i visitar part de l’exposició “Ernest Lluch, l’esforç per construir un país”.