Jornada Portes Obertes a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín 2020

• ArxiuLluchPortesOpen.jpg
 Malgrat les derivades del confinament i de la pandèmia d la Covid-19, la Fundació Ernest Lluch s’havolgut sumar a la celebració del Dia Internacional dels Arxius, donant a conèixer el seu catàleg documental a través de la nostra web. De la mateixa manera que a tall de record i homenatge s’han compilat algunes de les imatges de les diferents jornades de portes obertes realitzades conjuntament amb l’Arxiu Municpal de Vilassar de Mar.

D’aquesta manera -i a pesar de les circumstàncies adverses- volíem donar continuïtat a una activitat conjunta i consolidada, de difusió del patrimoni documental i arxívistic que es conserva en les dependències municipals ubicades en el soterrani de l'edifici de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar.