Jorge Mestre pondera l'impacte econòmic dels medicaments orfes en una interessant ponència a la UB

XVII Seminari d'Economia de la UB

• F1.jpg
 Com cada any, la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona sota la coordinació del professor Joan Ramón Borrell ha preparat un seminari acadèmic de record a Ernest Lluch, en el transcurs del qual hi ha hagut una breu intervenció del degà de la Facultat, Ramon Alemany, i del videpresident de la Fundació, Josep Maria Carreras.

L'acte es vacelebrar ahir dilluns 18 de novembre al migdia, a la sala de recepcions de la Facultat d'Economia i Empresa i es dirigia a un públic acadèmic expert, estudiants de màster i doctorands, així com a professors i professionals de l'economia de la salut, ja que el plat fort de la jornada era la ponència Access and pricing of orphan drugs. Aquesta ponència anava a càrrec de Jorge Mestre Ferrándiz, consultor econòmic independent i Professor Associat a la Universidad Carlos III.

Després d'una acurada i divulgativa exposició de la temàtica s'ha inciat un debat expert amb intervencions del públic assistent que omplia la Sala de Recepcions de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

*Pots accedir a la presentació de la ponència, aquí