Iceta i López recorden Ernest Lluch a la seva vila natal en l'emotiu acte 'Diàleg i pau, 5 anys sense la violència d'ETA'

Acte anual en record a Ernest Lluch organitzat pel PSC-Vilassar amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch

• 20161125_191057.OK.jpg
El record a Ernest Lluch setze anys després del seu assassinat es va fer ben pal·lès en el transcurs d'aquest acte celebrat a la seva vila natal, Vilassar de Mar, i en concret a la sala d'actes de la Bilioteca que duu el seu nom. Per cinquè any consecutiu l'agrupacio local del PSC va organitzar un acte potent enguany dedicat a la fi d'ETA, a Euskadi i sobretot, a la pau i al diàleg. Per a parlar-ne, dos convidats de luxe. Un, l'actual diputat al Congrés i ex-lehendakari Patxi López,  i l'altre,  el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, els quals en els prolegomens previs a l'acte van visitar la Fundació i varen signar en el Llibre d'Honor, atesa la seva vindicació de la figura i obra d'Ernest Lluch com es va poder comprovar en el transcurs d'un acte emotiu i mediàtic.

I és que l'acte va desvetllar un gran interès mediàtic ateses les actuals relacions entre el PSC i el PSOE, fet que va comportar que les declaracions d'Iceta anéssin buscades i que realitzés declaracions al respecte. A tall de mostra enllacem les següents notícies publicades en els media: